به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    ‌قدمت معماری سقف مانسارد به سال 1550 میلادی بر می گردد که از آن به عنوان سقف در موزه لوور استفاده شد. سقف های مانسارد در آن دوران به عنوان یک ویژگی بسیار لاکچری برای ساختمان ها محسوب می شد و در اروپا، کانادا و ایالات متحده بسیار پر طرفدار بود. اما چرا به این شهرت رسید؟ امروزه این نوع سقف ها چه کاربردی برای ساختمان های تجاری و مسکونی دارند؟ آیا طراحی این سقف فرانسوی معایبی هم دارد؟ با amlakdaran.com در مجله املاک داران همراه باشید تا بدانید مانسارد چیست؟

     

    املاک اصفهان
    30 / 11 / 1401 - 12:31
    بازدید : 86
    برچسب‌ها :

    تمام سطوح ساختمان از جمله کف معمولا بر اثر گذر زمان دچار تغییر رنگ یا بافت می شوند و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. از آن جایی که تعویض کف می تواند بسیار پر هزینه باشد، بهتر است در آغاز به روش های ترمیمی روی بیاوریم. اما چگونه؟ در واقع شما می توانید با هزینه اندکی، کفپوش ساختمان خود را مثل روز اول تمیز و یکدست کنید. با amlakdaran.com در مجله املاک داران همراه باشید تا بدانید کفسابی ساختمان چیست!

    املاک اصفهان
    30 / 11 / 1401 - 12:31
    بازدید : 83
    برچسب‌ها :

    عایق ها اشکال مختلفی دارند و انواع مختلف عایق برای کاربردهای مختلفی در نظر گرفته شده اند. از آن جایی که عایق به عنوان مانعی در برابر اتلاف گرما در زمستان یا افزایش گرما در تابستان عمل می کند، برخی از انواع عایق در مکان های خاص بهتر جواب می دهند!

    اما چگونه می توان تشخیص داد که چه نوع عایقی مناسب شماست؟ و چرا این تصمیم مهم است؟ همانطور که می دانید در طول سال، هزینه های زیادی صرف سیستم های گرمایشی و سرمایشی می شود. عایق بندی مناسب ساختمان می تواند به کاهش این هزینه ها کمک کند. البته بایستی به طور همزمان، سایر تکنیک های صرفه جویی در مصرف انرژی بکار گرفته شود. با املاک داران همراه باشید تا بدانید عایق چیست و با انواع عایق صدا و رطوبتی و حرارتی نیز آشنا شوید.

    املاک اصفهان
    26 / 11 / 1401 - 12:55
    بازدید : 68
    برچسب‌ها :

    مدیریت پیمان نوعی روش کاری بوده که مطابق آن کارفرما، فرد یا شرکتی را برای مدیریت اجرا پروژه انتخاب می کند. در این روش پیمانکاران می توانند روش های انجام پروژه و استخدام کردن نیروها را تعیین کنند. البته پیمانکار در ازای انجام این کارها از کارفرما هزینه هایی دریافت می کند. لازم به ذکر است که کارفرما تنها یک بار مبلغی را به پیمانکار می دهد و پیمانکار این هزینه را برای اجرا پروژه، استخدام نیرو انسانی و ماشینی صرف می کند.

    از طرف دیگر پیمانکار هیچ مسئولیتی را در قبال پروژه بر عهده نمی گیرد. به نظر شما با این حال که روش های کاری دیگری هم وجود دارد، بیشتر افراد این روش را انتخاب می کنند؟ برای جواب این سوال و سوالات نظیر آن با مجله املاکداران همراه باشید.

    املاک اصفهان
    26 / 11 / 1401 - 12:54
    بازدید : 62
    برچسب‌ها :

    برای صرفه جویی در خرج و مخارج سازه ها می توان از تیرآهن دست دوم استفاده کرد. این تیرآهن های دست دوم از جمله مصالحی هستند که در اکثر کشورها مورد استقبال قرار گرفته اند. باید بدانید که تیرآهن علاوه بر استفاده در ساختمان در بدنه پل، نیروگاه ها، سد، تونل ها وغیره کاربرد دارد. در ادامه مقاله در رابطه با تیرآهن های دست دوم و کاربرد آن ها با شما صحبت می کنیم.

    املاک اصفهان
    25 / 11 / 1401 - 12:32
    بازدید : 61
    برچسب‌ها :

     طراحی انواع نمای هتل بر اساس سلیقه، موقعیت اقلیمی و جغرافیایی، تاریخچه، سبک معماری، مسائل اجتماعی و همین طور میزان بودجه مصرفی در ساخت هر هتل متفاوت است. این ها ملاک هایی برای طرح کلی نمای یک هتل هستند. این روزها هتل‌ ها از جمله صنایع اصلی در جهان محسوب می شوند و هر روزه نیاز به آن ها افزایش می یابد.

    طراحی نمای هتل ها از مواردی است که سبب می شود مشتریان بیشتری جذب کنند و در میان رقیبان سرسخت خود موفق تر شوند. همچنین نماهای داخلی و خارجی هتل ها هر چه زیباتر و مجلل تر طراحی شده باشند جذابیت بیشتری نیز دارند. در این مقاله از amlakdaran.com سعی داریم مطالبی در رابطه با طراحی انواع نمای هتل به شما ارائه دهیم. همراه ما باشید.

     

     

    املاک اصفهان
    24 / 11 / 1401 - 12:13
    بازدید : 73
    برچسب‌ها :

    قرارداد بازسازی ساختمان یکی از انواع قراردادهای پیمانکاری برای انجام تمام عملیات در زمینه ساخت و ساز است که بین کارفرما و پیمانکار تعیین می گردد.

    از آن جایی که ساخت و ساز بسیار پر هزینه و زمان بر است، افراد بازسازی و تعمیرات را نسبت به آن ترجیح می دهند. بازسازی ملک نیز توسط پیمانکار بازسازی ساختمان صورت می گیرد و در مقایسه با ساخت و ساز بسیار سریع تر و کم هزینه تر است. بازسازی ساختمان نیز همانند سایر کارها نیازمند بستن قرارداد است. در این قرارداد نکات حقوقی متعددی وجود دارد که باید در آن قید شده و طرفین ملزم به رعایت آن هستند.

    املاک اصفهان
    23 / 11 / 1401 - 13:31
    بازدید : 62
    برچسب‌ها :

    هنگام طراحی ساختمان باید به طور دقیق محل قرار گیری ستون ها مشخص شود و این کار بر اساس یک سری اصول از پیش تعیین شده انجام می گیرد. چنانچه اصول و قواعد سازه ای برای ستون گذاری رعایت نشود، سازه از مقاومت کافی برخوردار نخواهد بود. بنابراین مهندس ساختمان برای کاهش خطرات احتمالی و افزایش ایمنی سازه، بایستی این قوانین را بداند و پروژه را طبق آن پیش ببرد. با املاک داران همراه باشید تا درباره ستون گذاری بر اساس معماری و قواعد سازه ای را بیشتر بدانید.

    املاک اصفهان
    23 / 11 / 1401 - 13:30
    بازدید : 63
    برچسب‌ها :

    شاید به طور ناخودآگاه فکر کنیم بهترین مناطق هر شهر در شمال آن قرار دارد. اما یکی از ویژگی های شهر اصفهان آن است که بهترین محله هایش از نظر خوش نشینی و لوکس بودن از مرکز تا جنوب این شهر شکل گرفته اند.

    بنابراین خانه های جنوب اصفهان را می توان جزء لوکس ترین و گران ترین خانه های شهر دانست. پس اگر قصد خرید و یا اجاره مسکن در بهترین محله های اصفهان را دارید، در ابتدا باید این مناطق را به خوبی بشناسید و در قدم بعدی باید به دنبال خانه ای مناسب با بودجه‌تان باشید.

    تیم املاک داران در کنار شماست تا با بهترین محله های اصفهان آشنا شوید و بهترین فایل های این مناطق را در اختیارتان قرار دهد.

    املاک اصفهان
    20 / 11 / 1401 - 11:39
    بازدید : 74
    برچسب‌ها :

     ‌‌سبک سازی ساختمان یکی از مباحث های جدید در ساختمان سازی بوده که روز به روز در حال پیشرفت است. سبک سازی به وسیله روش های نوین و استفاده از مصالح جدید، باعث افزایش طول عمر مفید ساختمان در برابر زلزله می شود. در این مقاله روش های مختلف سبک سازی ساختمان در بخش های گوناگون سازه مورد بررسی قرار می دهیم پس با املاک داران همراه باشید.

     

    املاک اصفهان
    18 / 11 / 1401 - 12:41
    بازدید : 79
    برچسب‌ها :

    برای انجام هر نوع عملیات مهندسی به طرح و نقشه ای نیاز داریم و پس از آن به فردی که طبق نقشه مهندسی عمل کند. بر این اساس یکی از مهارت هایی که لازم است که یک مهندس عمران و معماری یا پیمانکار در زمینه طراحی و اجرای سازه های ساختمانی داشته‌باشد، خواندنِ نقشه های نظام مهندسی است. وجود علائم و نشانه های بسیار در این نقشه ها نیازمند تخصص بوده و افرادی که آشنایی با آن ها نداشته باشند را دچار سردرگمی می کند. با amlakdaran.com همراه باشید.

    املاک اصفهان
    17 / 11 / 1401 - 12:38
    بازدید : 64
    برچسب‌ها :

    بخشی از بودجه خانوار برای گرم ساختن آب مصرفی هزینه می شود. با وجود این هزینه ها، معمولا تا زمانی که آبگرمکن خراب نشود، از اهمیت آن خبردار نخواهید شد! اگر عمر آبگرمکن شما به پایان رسیده و به فکر تعویض آن قبل از وقوع فاجعه هستید، باید بدانید گزینه های زیادی پیش روی شماست. با amlakdaran.com همراه باشید و راهنمای خرید انواع آبگرمکن را بخوانید.

    املاک اصفهان
    17 / 11 / 1401 - 12:34
    بازدید : 66
    برچسب‌ها :

    از بزرگترین و اصلی ترین مسائلی که در مورد ساختمان های تجاری و مراکز خرید وجود دارد، بازسازی آن ها است. در واقع از زمانی که مراکز و ساختمان ها تاسیس می شوند تا چندین سال بعد که دچار فرسودگی می شوند به بازسازی و تعمیر نیاز پیدا می کنند. از طرف دیگر چون در این اماکن رفت و آمد زیاد است، اگر دچار خرابی شوند باید سریع آن ها را بازسازی کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجله amlak daran مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    16 / 11 / 1401 - 12:57
    بازدید : 79
    برچسب‌ها :

    زمانی که تصمیم به نصب رادیاتور شوفاژ می گیرید، قطعا باید بدانید که چگونه آن را روشن کنید، برای این کار نیاز به آموزش دارید. رادیاتورها عملکرد متفاوتی دارند ولی فرایند راه اندازی آن ها تا حدودی یکسان است. اغلب رادیاتورها دارای یک شیر کنترلی یا شیر ترموستات هستند که از طریق آن می توانید دمای رادیاتور را کنترل کنید. این شیر کنترل معمولا در بالای رادیاتور، سمت چپ یا راست واقع شده است. در اکثر اوقات روشن کردن رادیاتور به راحتی انجام می شود. ولی گاه به دلیل قدیمی بودن رادیاتور، ممکن است به طور ناگهانی از کار بیفتد. با املاک داران همراه باشید تا علاوه بر عیب یابی رادیاتور و چگونگی رفع مشکلات آن، بدانید چگونه شوفاژ را روشن کنید؟! جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجله amlak daran مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    16 / 11 / 1401 - 12:57
    بازدید : 61
    برچسب‌ها :

    استان اصفهان که به نصف جهان معروف است بیشترین جاذبه های دیدنی کشور را به خود اختصاص داده است. اصفهان مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که از جمله این مکان های تاریخی و گردشگری می توان به قدیمی‌ ترین آن ها یعنی مسجد جامع اصفهان اشاره کرد.

    این مکان مقدس و زیبا که به نام مسجد عتیق اصفهان نیز معروف است، قسمت های متفاوت آن در زمان های مختلف بنا شده‌ است. از همین رو بخش های مختلف این مسجد مربوط به دوران متفاوتی می باشد. معماری مسجد عتیق بسیار دیدنی و چشم نواز بوده و نمایان‌ گر هنر دست معماران بومی ایران است. همه ساله افراد بسیاری جهت بازدید از این مسجد باشکوه به شهر اصفهان سفر می کنند و از دیدن مکان های گردشگری آن لذت می برند. چنانچه شما هم قصد سفر به این مسجد زیبا و مقدس را دارید بهتر است در ادامه مقاله با املاک داران همراه باشید.

    املاک اصفهان
    13 / 11 / 1401 - 11:53
    بازدید : 76
    برچسب‌ها :

    شهرکرد یکی از زیبا ترین، سرسبز ترین و مرتفع ترین شهرهای ایران است که در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. این شهر مرتفع درست در 97 کیلومتری شمال غرب اصفهان، لقب بام ایران را به خود اختصاص داده است. آیا می خواهید به بام ایران در چهارمحال و بختیاری سفر کنید؟ پس با amlakdaran همراه شوید تا در رابطه با جاهای دیدنی و گردشگری شهرکرد بیشتر آشنا شویم.

    املاک اصفهان
    12 / 11 / 1401 - 12:10
    بازدید : 84
    برچسب‌ها :

    تمامی پروژه های ساخت و ساز، از بازسازی یک ساختمان کوچک گرفته تا ساخت یک آسمان خراش مرتفع، روند مشابهی را طی می ‌کنند. هر پروژه نیاز به برنامه ریزی و طراحی نقشه های اجرایی دارد و هر نقشه شامل فازهای مختلفی است. به طور کلی پروژه های مربوط به ساخت و ساز شامل سه فاز صفر، فاز یک و فاز دو پروژه هستند. حالا می خواهیم بدانیم که فاز دو پروژه چیست؟ با amlakdaran همراه شوید.

    املاک اصفهان
    12 / 11 / 1401 - 12:10
    بازدید : 89
    برچسب‌ها :

    پل خواجو از آثار معروف و تاریخی استان اصفهان است. این پل در سال ۱۰۶۰ هجری قمری بر روی آب زاینده‌ رود احداث شد که برای عبور مرور عابران و کالسکه های آن ها استفاده می شد. با توجه به اهمیت این پل شاعران نیز از آن در کتب و آثار خود اسم برده‌اند. در ادامه با amlakdaran.com همراه شوید.

    در گذشته با ورود صنعت خودرو این پل نیز مانند سایر پل ها به مسیری برای عبور مرور اتومبیل تبدیل شد. ولی بعدها به دلیل ارزش تاریخی و فرهنگی، عبور و مرور خودروها در این پل ممنوع شد که این اثر فرهنگی دچار تخریب نگردد و تنها عابرین می توانند از این پل عبور کنند. پل خواجوی اصفهان دارای ارزش فرهنگی تفریحی و گردشگری بسیاری است به همین دلیل یک تجربه عالی و بی نظیر را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

    املاک اصفهان
    10 / 11 / 1401 - 11:44
    بازدید : 67
    برچسب‌ها :

    با گذشت زمان، برای ساخت و سازهای مسکونی و تجاری قوانین و مقرراتی مخصوصی به وجود آمد. یکی از این قوانین مربوط به حوزه شهرسازی، گرفتن پروانه ساختمان است. مالک یا متقاضیان ساخت و ساز باید قبل از هر گونه عملیات اجرایی، پروانه ساخت را دریافت کنند در غیر این صورت از حقوق قانونی خود مانند گواهی پایان کار یا سند رسمی محروم می شوند. در این مقاله ابتدا به بررسی پروانه ساختمان و مراحل صدور پروانه ساخت (شناسنامه ساختمان) می پردازیم و سپس هزینه اخذ پروانه ساختمان برای ساخت و ساز را شرح می دهیم. با amlakdaran همراه شوید.

    املاک اصفهان
    9 / 11 / 1401 - 11:59
    بازدید : 66
    برچسب‌ها :

    کویر مصر اصفهان در منطقه‌ ای به نام خور و بیابانک قرار دارد و از جمله مکان های گردشگری و پربازدید استان به شمار می رود. وجود تپه های شنی طبیعی و همچنین شترها و گشت و گذار با خودروهای کویرنوردی زیبایی این کویر را دو چندان کرده است.

    از همین رو سالانه گردشگران زیادی چه داخلی و چه خارجی به این منطقه سفر می کنند. این کویر بسیار زیبا و کامل است که افراد بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای سفرهای خارجی می توانند از آن دیدن کنند.

    علاوه بر روزهای زیبای این کویر شب های خنک و ستاره ای دارد و گردشگران می توانند از این لحظات لذت ببرند. برای شناخت بیشتر این کویر زیبا پیشنهاد می کنیم تا پایان مجله املاک داران همراه باشید و با اطلاعات کافی به این منطقه سفر کنید.

    املاک اصفهان
    8 / 11 / 1401 - 12:45
    بازدید : 71
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 156
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه